یادگیری زبان انگلیسی با 10 اپلیکیشن برتر ipad

طی هفته‌های گذشته تقاضاهای فراوانی از شما کاربران در خصوص معرفی لیستی از اپلیکیشن های مفید برای استفاده با ipad داشتم. در این مقاله به معرفی ۱۰ اپلیکیشن برتر ipad در زمینه یادگیری زبان انگلیسی می‌پردازیم.

 

۱- kidioms

kidiom
ین اپلیکیشن یادگیری اصطلاحات انگلیسی را برای کودکان، نوجوانان و هرکسی که در حال یادگیری زبان انگلیسی است لذت‌بخش می‌سازد. در این افزونه ابتدا یک اصطلاح نمایش داده‌شده و سپس معنای آن اصطلاح همراه با یک مثال به‌کاررفته در متن ارائه می‌شود. صفحات گرافیکی نیز معنای هر اصطلاح را نشان می‌دهد.

 

 

۲- Phrasalstein

phraselstein
این افزونه با استفاده از انیمیشن‌های ترسناک همراه با طنز و خنده به آموزش ۱۰۰ عبارت فعلی می‌پردازد.

 

۳- Wordbook

wordbook
یک دیکشنری جامع و سریع انگلیسی است. این دیکشنری شامل ۱۵۰۰۰ کلمه ۲۲۰۰۰۰ تعریف و ۷۰۰۰۰ مثال کاربردی است.

 

۴- Preposition Builder

prepositionbuilder
این افزونه ویژه خردسالان طراحی‌شده و به آموزش کاربرد درست حروف اضافه و نقش آن‌ها در تعیین معنای لغات می‌پردازد.

 

۵- Basic Pronunciation

basic pronunciation
این افزونه با استفاده از چهار بازی جالب به شما کمک می‌کند تا از طریق شنیدن، سطح تلفظ خود را به سطح pre-intermediate (پیش متوسط) برسانید. این افزونه با ترکیب صدا و تصویر همراه با چهارصد سؤال دشوار کاربران را به چالش می‌کشد.

 

۶- Intro to Letters

intro to letter
این افزونه که بر اساس متد ماریا مانته سوری (روانشناس و مدرس ایتالیایی) طراحی شده به کودکان کمک می‌کند تا نحوه ترسیم، خواندن،نوشتن، ضبط صدای حروف و اسامی را فرا بگیرند.

 

۷- Rainbow Sentences

rainbow sentence
این افزونه به زبان آموزان کمک می‌کند تا با استفاده از رنگ‌ها و تصاویر به ساخت جملات صحیح بپردازند. کلمات پرسشی who, what, where, why در هر جمله کدهای رنگ هستند که به زبان جویان در تشخیص و فهم نحوه ترکیب این اجزا با هم و ساخت جمله کمک می‌کنند.

 

۸- Conversation English

conversation english
این افزونه مناسب تمام فراگیران زبان انگلیسی است. در این اپلیکیشن مهارت‌های مکالمه انگلیسی را با استفاده از بیست درس که شامل مکالمات کاملی هستند تمرین می‌کنید. طی این تمرینات بیش از ۲۰۰ اصطلاح رایج را فرامی‌گیرید و مهارت‌های شنیداری و گفتاری خود را تقویت می‌کنید.

 

۹- Adventures for kids

adventure for kids
این اپلیکیشن از قدرت کامپیوتر و جذابیت بازی‌های جذاب ویدئویی بهره می‌برد و ذهن کودکان را با کلمات پایه‌ای انگلیسی آشنا می‌سازد.

 

۱۰- English is Easy

english is easy

مجموعه‌ای از فلش کارت‌ها برای تمامی گروه‌های سنی و ملیت‌های مختلف است که به تقویت و توسعه واژگان بسیار کمک می‌کند.
اپلیکیشن هایی که در این مقاله معرفی شد گلچینی از بهترین‌های ممکن بود. این اپلیکیشن ها برای همه زبان جویان در تمامی گروه‌های سنی مفید و کاربردی هستند. امیدوارم با استفاده از آن‌ها بتوانید سریع‌تر به حفظ و یادگیری لغات انگلیسی بپردازید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.