دوره خود آموز آسان

14 دیدگاه برای “دوره خود آموز آسان

  1. با سلام و وقت بخیر بسیار ممنونم از برنامه خیلی عالی آموزش مجازی که برای زبان تهیه نموده اید.

  2. با سلام و عرض خسته نباشید. خدمت شما و همکارانتان. البته من فعلا شاگردی می کنم و نظراتم شاید خالی از اشکال نباشند ولی چون نظرخواهی است مطالبی که به ذهنم میرسد را بیان می کنم :
    1- بین 0 تا 10 چه امتیازی به کار ما می دهید؟ من به کیفیت کار شما نمره 8.5 می دهم.
    2- چگونه از شما امتیاز 10 بگیریم؟ به نظرم ترانه های انگلیسی به همراه متن آنها در کامل شدن کار شما تاثیر زیادی دارد. و اینکه دوره شما برای از صفر شروع کردن مناسب نیست به درد افراد سطح متوسط به بالا می خوره. به نظر من ریتم مکالمات تند است اگر هر مکالمه در دو ریتم یا حتی سه ریتم کند(برای شروع و تشخیص کلمات) و متوسط و تند(عادت کردن به مکالمات عادی) اجرا شود یا حتی همان دو ریتم متوسط و تند تاثیر زیادی در فراگیری مکالمه دارد. در آخر بهتر است مکالمات تنوع داشته باشند و درباره مطالب جذاب باشند مثل همان ترانه ها و متن آنها که کارشما را تکمیل می کند.
    از مقالات و مطالب وب سایتتون نهایت استفاده رو می برم. سلامت و شاد باشید

  3. من به شما امتیاز 10 را می دهم و واقعا تا به الان عالی بوده.
    به نظر من برای بهتر کردن سایتتان می توانید به افراد شرکت کننده در دوره تان کتاب های آموزشی نیز ایمیل کند. کتاب هایی که واقعا در آموزش تاثیر دارند

  4. با تشکر از زحماتتان در پیشبرد آموزش زبان.
    چون من هنوز از تمام مطالب استفاده نکرده ام نمیتوانم نمره بدهم. ولی به نظرم برای نمره ده بهتر است یکنواخت نباشد. در مکالمه از گویندگان مختلف مرد و زن و کودک و بزرگسال با لهجه های گوناگون استفاده شود. یک موضوع با جملات مختلف بیان شود.از اصطلاحات رایج و ضرب المثلها در گفتگوها استفاده شود.

  5. سلام ؛ با تشکر از حسن نیت شما، واقعا چنین طرحی برای آموزش و یادگیری عالی خواهد بود . امیدوارم این طرح ادامه دار باشد .اگه لطف کنین یه درسی هم در مورد مکالمه تلفنی یه مسئول دفتر با فرد خارجی داشته باشین ممنون میشم .

  6. با سلام
    ضمن تشکر و خسته نباشید
    کار شما خیلی جالب و انتخاب مطالب یسیار خوب است اگر در ضمن کار بعضی نکات پر کار برد گرامری هم اموزش داده شود نمره شما 10 میشود. با تشکر

  7. با سلام و درود
    ضمن خسته نباشی خدمت شما عزیزان (دکتر زبان) ممنونم تا اینجا خوب بود مرسی

  8. با سلام
    بنده دوره درخواست دوره رايگان دادم اما ايميلي دريافت نكردم.

    1. درود بر شما

      این دوره 4 سال پیش در سایت به عنوان یک دوره عرضه می شد و در حال حاضر به صورت محصول خودآموز آسان بر روی سایت موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.