جناب آقای سلیمانی – قسمت اول

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

سلام دوستان

 

من سلیمانی هستم!

 

می خواستم در رابطه با دوره مکالمه فرمول یک دکتر زبان برای شما  صحبت کنم از تجربیاتی که داشتم. خب میدونید که ما در دوره دبیرستان زبان انگلیسی رو آموزش دیدیم. خب بعضا کلاسای زبان انگلیسی رو هم ما شرکت کردیم ولی اونچه که حاصل شده توانایی گفتن یک جمله رو به زبان انگلیسی رو نداریم.

 

این مساله باعث شد که من بیام بک جستجویی رو انجام بدم و به هرحال از لطف خداوند متعال آشنا شدم با دوره دکتر زبان.

 

ابتدا تجربیات این دوره رو در فایلهایی که آقای اکبری روی سایت قرار داده بودن و تحت عنوان آموزشهای آنلاین مجانی بود دریافت کردم

 

ابتدا می خواستم کتاب مکالمه انگلیسی واقعی ایشون رو خریداری بکنم ولی بعد که از تجربیات ایشون استفاده کردم و مقالاتشون رو روی سایت مطالعه کردم متوجه شدم که بهتر این هستش که بیام در دوره مکالمه آنلاین فرمول یک سطح دو ثبت نام بکنم به شکل آنلاین.

 

خب قطعا با شرایطی که من داشتم و نمیتونستم به دلیل مشغله کاری در کلاسها شرکت کنم و می دونستم کلاسهای زبان هم فایده ای برای من نداره به این نتیجه رسیدم که بیام با راهنمایی هایی که استاد روی سایت در مقالاتشون قرار داده بودن ابن دوره رو شروع کنم.

 

به لطف خداوند متعال این دوره رو شروع کردم و تقریبا الان پایان دوره هستم. دو هفته بیشتر ازش نمونده تو ابن دوازده هفته ای که من از این دوره استفاده می کردم حالا در هر هفته پنج درس رو بطور منظم با یک سیستم خیلی خوب برای ما ایمیل می شد، دریافت می کردیم.

 

هر درسی که من شروع می کردم بشدت علاقه من بیشتر میشد چون می دیدم با واژه هایی آشنا میشم که قبلا اونها رو ندیده بودم یعنی واژه های انگلیسی واقعی. این شوق و اشتیاق منو بیشتر می کرد.

 

تمرین ها رو انجام می دادم در پایان یه هفته یک آزمون به صورت الکترونیکی که به شکل ده تا سوال بود که معمولا پنج تاش سوالات لیسینینگه باقیشم سوالات مربوط به گرامر و اسپیکینگ هستش.ویژگی که این دوره برای من داشت که تو نظر خواهی دوره هم بهش اشاره کردم این بود که تمرین مربوط به هر درس به شکل فایل صوتی برای استاد ارسال میشه توسط خودتون

 

استاد این رو دقیق بررسی می کنن و مشکلات اسپیکینگ شما یا مشکلاتی که از نظر گرامری توی تمرین دارین رو رفع می کنن.

 

ترکیب این دروس خیلی خیلی جالبه! یعنی شما هم با اصطلاحات روزمره پر کاربرد آشنا می شید هم نحوه بکار بردن درستش از نظر گرامری شما باهاش آشنا می شید و هم اینکه چالش هایی رو باهاش روبرو خواهید شد یعنی استاد ایجاد میکنن براتون که مجبور می شید یک متن سه دقیقه ای رو به انگلیسی بیان بکنید،سوالاتی رو به انگلیسی از شما می پرسن پاسخ بدید که تمام اینها باعث میشه اون ناخودآگاه شما در ارتباط با زبان انگلیسی بیدار بشه.

 

شاید من بتونم قویا بگم این مساله رو برای اینکه شما دوستان آگاه بشید، پیشرفت ویژه ای رو حالا من در این ده هفته ای که از این کلاسهای آنلاین بهره می بردم داشتم در طی پنج سال گذشته نداشتم. و جای تشکر داره از استاد اکبری با شیوه ای که دارن ، پیگیری می کنند وضعیت شما رو، نظر خواهی می کنن و‌کاملا در جریانن.

 

من فکر می کنم این دوره از یک دوره آنلاین فراتر رفته و ما استاد رو همیشه در کنار خودمون حس می کنیم هر چقدر سوال داشته باشیم ایشون زحمت می کشن و به سوال ما پاسخ میدن.

 

من توصیه میکنم حنما مقالات استاد رو مطالعه کنید و این دوره رو  با توجه به حالا سطحی که دارید و هدفی که دارید ازش بهره ببرید. و ومطمئنم ازش نتیجه میگیرید همینطور که من نتبجه گرفتم و الان سطح زبان انگلیسیم رو به پیشرفته اما باید این رو هم توجه داشته باشیم که تلاش فردی هم بسیار بسیار مهمه!

 

یکی از ویژگی های این دوره اینه که شوق و اشتیاق در شما ایجاد میکنه این دوره. اصلا درساش این طوریه. مثلا من یک درسی رو که دو سه هفته پیش داشتم مطالعه میکردم به پرسش و پاسخ ساده بود بین دو‌ نفر یه مکالمه ساده بود ولی خبلی قشنگ این مکالمه انحام می شد که جنبه های فان هم برای من داشت که روم تاثیر ویژه گذاشت.

 

به هرحال من بهتون پیشنهاد میکنم که در این دوره شرکت کنید و خودتون هم تلاش پیگیر داشته باشید. اگه شما هم تمرینا رو بخوبی انجام بدید آزمونهای هفتگی رو هم انجام بدید مطمئنم نتیجه ویژه رو با وجود استاد بسیار مجرب و خوب و پیگیری که داریم که خداوند حفظشون بکنه اقای استاد اکبری رو حتما نتیجه خواهید گرفت. براتون آرزوی موفقیت می کنم در پناه خداوند متعال سلامت و شاد و موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.