خانم دکتر مرتضایی

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

داستان موفقیت سرکار خانم دکتر مرتضایی

 

سلام عرض می کنم خدمت تمامی بزرگواران.

 

تمایل داشتم که تجربه خودم رو در ارتباط با این وب سایت آموزشی و به پاس زحمات ایشان با شما دوستان عزیز به اشتراک بگذارم. با توجه به اینکه ماهیت شغلی و اجتماعی بنده به گونه ای هست که در کنگره های مختلف پزشکی شرکت می کنم و این کنگره ها معمولاً به زبان انگلیسی برگزار میشن، بنده هم اعتماد به نفس ضعیفی در این زمینه داشتم و هم مهارت کافی نداشتم. در نتیجه با وب سایت دکتر زبان آشنا شدم،

 

از جناب استاد اکبری کمک گرفتم و ایشون به من مشاوره دادن و به کمک آموزش های ایشون، اعتماد به نفس من در همون جلسه اول از ده درصد به چهل درصد رسید. من شاید مقالات رو به صورت تخصصی می نوشتم و مشکلی در این زمینه نداشتم، ولی به صورت رسمی و کتابی بودن و هیچ آشنایی با گفت و گوهای محاوره ای نداشتم. بنابراین از آموزش های ایشون استفاده کردم و ایشون مصرانه نیز پیگیر یادگیری من بودن.

 

خودم هم فکر می کنم تلاش کردم. می خواستم این تجربه رو به اشتراک بگذارم تا اگه دوستان در این زمینه ابهامی داشته باشن رفع بشه و اگه تلاش کنین و تمرین ها رو درست انجام بدین، مطمئناً پیشرفت خوبی خواهید داشت. مجدداً از جناب استاد اکبری و دوستانی که به صدای بنده گوش دادن، سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.