سرکار خانم شبنم منصوری

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

 

داستان موفقیت شبنم عزیز

 

سلام به همه دوستانی که صدای من رو می شنون. من شبنم منصوری هستم. 39 سالمه. در دوران دانشجویی به مدت چهار ترم به کلاس هایی از جمله کیش رفتم. بعد از اون به زبانسرا رفتم ولی اونطور که فکر می کردم نبود.

 

کلاس ها ابتدا جذاب بودن ولی بعد از مدتی هیچ تفاوتی با بقیه نداشتن. من نمی تونستم با اون فضا و سبک آموزشی ارتباط برقرار کنم. به خاطر ازدواج و بچه دار شدن، مدت ها از یادگیری زبان فاصله گرفتم ولی ده سال پیش دو مرتبه به آموزشگاه سفیر رفتم و یک ترم ثبت نام کردم. ولی چون نوجوانان و بزرگسالان با هم در یک کلاس بودن و باز هم همون سبک قدیم تکرار می شد، به هیچ وجه راضی نبودم.

 

سپس به موسسه صبای سحر رفتم. اونجا مجبور بودیم در تایم کلاسی، پارت استوری های مختلفی رو بخونیم و حفظ کنیم و سریع بیان کنیم و این کار برای من خوشایند نبود چون نمی تونستم با اون سرعت حفظ کنم و احساس کردم که هرچی از زبان می دونم، کم کم داره از یادم میره. کتاب و آموزشگاه برای یادگیری زبان زیاد هست اما من احساس می کنم آموزش زبان باید با راه و روش درست و منطقی پیش بره تا دانشجو تشویق به فراگیری اون بشه؛ به خصوص برای افرادی که غیر زبان انگلیسی هستن. من در جستجوهایی که در اینترنت داشتم، به  طور اتفاقی با سایت دکتر زبان آشنا شدم.

 

آقای اکبری رو از طریق فیلم هایی که در سایت بود دیدم. ایشون در چندین فیلم، نکات مختلف زبان و تفاوت هایی که در لغات وجود داره رو خیلی جذاب و به صورت کوتاه آموزش می دادن. من در خبرنامه سایت ثبت نام کردم تا ایمیل های سایت به دستم برسه تا این که قبل از عید متوجه شدم که آموزش آنلاین فرمول یک در سال 96 برای چندمین بار ارائه میشه.

 

در دوره ثبت نام کردم. در این سه هفته ای که شرکت کردم واقعاً راضی هستم. تیم پشتیبانی و آقای اکبری عزیز خیلی با دلگرمی و با صبر و حوصله فراوان ما دانشجوها رو پشتیبانی می کنن، ایرادهامون رو می گیرن، بهمون گوشزد می کنن که چیکار باید بکنیم و چیکار نباید بکنیم، تکالیفمون کاملاً پیگیری میشه. در این دوره همه چی فکر شده است و فقط به یک موضوع پرداخته نشده و تمام مهارت های زبان از جمله اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ، گرامر، تلفظ، همگی در این مبحث گنجانده شده.

 

مزیت دیگه ای که این دوره از نظر من داره اینه که اگر شما در کلاس های بیرون غیبت کنین و نتونین به هر علتی سر کلاس حاضر بشین، اون جلسه رو از دست می دید ولی در این دوره می تونید از قبل بهشون اعلام کنین که مثلاً امروز نمی تونم این کلاس رو داشته باشم و اون ها براتون درس رو نمی فرستن. من این قضیه رو خیلی دوست دارم و می خوام با پشتیبانی و دلگرمی که از این تیم دریافت می کنم، دوره رو ادامه بدم و به جاهای بالاتر برسم.

 

از آقای اکبری و تیم خوب دکتر زبان خیلی تشکر می کنم. امیدوارم که دوستان دیگه ای که صدای من رو می شنون، تو این دوره ثبت نام کنن. من به دوستان و اقوامم هم این تیم رو معرفی کردم. امیدوارم که شما دوستان هم ثبت نام کنین و از این تیم و گروه آموزششیشون لذت ببرین. روزتون بخیر. خدانگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.