سرکار خانم آقازاده

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

داستان موفقیت سرکار خانم آقازاده عزیز

 

سلام. لیلا آقا زاده هستم. 43 سالمه.

 

از زمانی که یادم میاد و حدود 20 ساله که کلاس هاس زبان مختلفی رو امتحان کردم ولی عملاً به هیچ نتیجه رضایت بخشی نرسیده بودم. یک مدت از زبان دوری کردم تا این که در اینستاگرام با دکتر زبان آشنا شدم  و چون دیگه حوصله کلاس رفتن نداشتم، برام جالب بود که در خونه زبان یاد بگیرم.

 

بنابراین در دوره فرمول یک ثبت نام کردم. دوره اول و دوره دوم اون رو با موفقیت تموم کردم و خیلی راضی هستم. مهم تر از همه این که قبلاً در صحبت کردن فارسی هم اعتماد به نفس کمی داشتم. ولی از وقتی که تمرینات رو به صورت وویس برای دکتر زبان می فرستادم، خیلی از موضوعات برام حل شد و اعتماد به نفس بالایی هم در زبان فارسی و هم در زبان انگلیسی پیدا کرم. لیسنینگ، گرامر و تلفظ من پیشرفت کرده به حدی که می تونم عملاً از اون ها استفاده کنم.

 

خیلی متشکرم از دکتر زبان که من رو تحمل کردن چون از اون دانش آموزانی هستم که موقع تمرین حل کردن خیلی وسواس دارم و باید همه چیز رو جز به جز بدونم تا به نتیجه کلی برسم و ایشون در تمام این مدت خیلی با حوصله و شبانه روز جواب تمریناتم رو با جزئیات تمام دادن. این دوره رو به خیلی از دوستانم هم معرفی کردم و ثبت نام کردن. خیلی متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.