سرکار خانم زهرا راسخ

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

 

داستان موفقیت زهرای عزیزم

 

به نام خدای سمیع و بصیر، خطاپوش بخشنده بی نظیر.

 

سلام دوستای نازنینم. اوقاتتون بخیر وشادی. من زهرا راسخ هستم، یک هنرمند. به خاطر خاطرات نه چندان خوشایند دوران مدرسه، از یادگیری زبان انگلیسی نا امید شده بودم ولی در ته وجودم همیشه علاقه به یادگیری مکالمه داشتم تا بتونم سمینارهای آنتونی رابینز و خانم استر هیکس و سخنران های دیگه درباره قانون جذب رو بدون زیرنویس ببینم و لذت ببرم.

 

هدف والای دیگم برای یادگیری زبان انگلیسی، اینه که دایره دوستانم رو فراتر از همزبانان عزیزم گسترش بدم. نحوه آشناییم با دکتر زبان عزیز هم یک جذب عالی دیگه منه. ایشون رو در اینستاگرام پیدا کردم و باید بگم که حالا بعد از گذشت 11 هفته و با وجود داشتن سه تا فرزند، نه تنها دیگه ترسی از یادگیری زبان ندارم، بلکه شور و اشتیاق یادگیری در من موج میزنه. می پرسید چرا؟

 

از نظم و پیگیری گروه عالی دکتر زبان که بگذریم، با یه استاد راه بلد و پرفکت مواجه میشید که خیلی زیبا و بجا، دروس رو با گرافیک بسیار زیبا تدارک دیدن و با صبر و حوصله به تمام سوالاتتون پاسخ میدن. تو این دوره شما واقعاً درگیر زبان میشید. من خودم به شخصه با صدای استاد می خوابم، بیدار میشم و توی خواب زبان دارم کار می کنم و انگلیسی حرف می زنم. اطرافیانم که هزینه و وقت خیلی بیشتری گذاشتن، موقع چت کردن باهاشون اذعان می کنند که خیلی زود به مرحله اون ها رسیدم؛ البته با لهجه و تلفظ درست. که اینم یکی دیگه از محاسن دوره فرمول 1 است. چرا؟ چون روی تمام گزینه ها سنگ تموم گذاشتن. روی لیسنینگ، گرامر، تلفظ، لغات. من واقعاً از پیشرفت خودم راضیم و این اطمینان خاطر رو بهتون میدم که خیلی زود به هدفی که برای یادگیری زبان دارید، خواهید رسید.

 

البته فراموش نشه در کنار مهم بودن استاد و روش، بدون تلاش کردن همه این ها بی نتیجه است. به هر حال براتون آرزوی موفقیت و بهترین ها رو دارم. شک نکنید و حتماً تو این دوره شرکت کنید. خدا یار و نگهدارتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.