سرکار خانم شکوفه

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

داستان موفقیت شکوفه عزیزم

 

شب بخیر. وقتتون بخیر جناب اکبری. ممنون از اینکه در رابطه با درسمون از ما سوال و جواب میکنید تا ما هم بتونیم نظراتمون رو بگیم. البته باید بگم اول ازتون تشکر میکنم بخاطر پشتیبانی و راهنمایی هایی که بهمون می کنید.

 

و دوم این که من خیلی از مطالب زیادی رو یاد گرفتم. البته مثلا وقتی تلویزیون نگاه می کنم کلمه ها،جمله ها برام آشناست و به خیلی چیزا رو می تونم درک کنم. اما از لحاظ اسپیکینگ هنوز خودم اینقد اعتقادی ندارم که مثلا پیشرفت مثلا زیادی کرده باشم.ا ما خوبه. میدونم که صد درصد از اون صفر که بودم دراومدم و لغات زیادی یاد گرفتم،البته.

 

ولی خب نمیدونم که چقدر توی ذهنم می مونه چون هنوز کاملا حفظ نکردم و می دونم که باید با تکرار. و جمله سازی و اینا بتونم استفاده کنم تا تو حافظه ام بمونه و اینکه بطور کلی می تونم بگم خودم ۴۰ درصد پیشرفت رو توی خودم می بینم تو مراحل های مختلف و اسپیکینگ و لیسینینگ و مثلا وقتی جمله ای رو گوش می کنم،گوشم می بینم با خیلی از کلمات آشنا شده و کلا خوبه، من راضی ام.

 

خیلی ازتون ممنونم. من فقط به ویژگی که دارم خیلی احساس میکنم که باید حتما کسی بهم آموزش بده. مثلا تصویری وقتی یه چیزی رو می بینم، فرض کنید شما وقتی گرامرا رو تصویری می نویسید توضیح می دید خیلی درکش برام خوب میشه می فهمم.

 

و اینم از مورد این و بطور کلی ازتون ممنونم چونکه واقعا خیلی چیزا برام روشن شده،خیلی چیزا رو یاد گرفتم و امیدوارم که نیمه دوم راه خیلی بهتر از این بشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.