سرکار خانم فرشته مصطفوی

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

داستان موفقیت فرشته عزیزم

 

من فرشته مصطفوی هستم. متأهل، شاغل و دارای دو فرزند. با این شرایطی که داشتم، الان حدود یک ماه و نیمه که دارم با فرمول 1 آموزش زبان می بینم و بسیار راضی هستم.

 

نکته قابل توجه این دوره اینه که در خونه آموزش می بینی، زمان دست خودته و می تونی یک ساعت از بیست و چهار ساعت شبانه روزت رو به زبان اختصاص بدی؛ حتی نصف شب، صبح زود، هر وقت که خودت تشخیص بدی. من دوره های زبانی رو زیاد پیگیری کردم، کلاس رفتم، حتی کلاس خصوصی. ولی باز با شرایطی که من داشتم، رها می شد برای اینکه زمان مشخصی می خواست و این امکان برای من کمتر بود.

 

ولی الان، مهمترین نکته مثبت این دوره اینه که زمان دست خودته و اینکه پیگیری بسیار عالی استاد اکبری به آدم انگیزه میده که زبانش رو دنبال کنه. من یکی از آرزوهام این بود که لیسنینگ و اسپیکینگم قوی بشه. البته باید بگم تو این دوره لیسنینگم خیلی بهتر شده، یعنی مفهوم کلی جمله رو بعد یک ماه و نیم خیلی بهتر از قبل متوجه میشم. دیگه لازم نیست لغت به لغت معنی کنم و تقریباً خیلی از جمله ها رو متوجه میشم و انشالله که خیلی بهتر هم بشم، و دایره لغاتم بالاتر بره. نحوه آشنایی من هم چون خیلی پیگیر آموزش زبان بودم، تو اینترنت گشتم و خودم پیدا کردم.

 

توصیه می کنم به دوستانی که شرایط من رو دارن، حتماً از این طریق زمان و وقت بگذارن و آموزش زبان رو دنبال کنن و شروع کنن به یادگیری زبان. چون به تدریج متوجه میشید که یک ماه گذشته و یک ماه خیلی خوب زبان کار کردین و اثرش رو تدریجی می بینید. انگار آدم خودش بعد یک ماه دو ماه که به لیسنینگ گوش میده، فرقش رو با ابتدای شروع دوره متوجه میشه. انشالله که موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.