آقای منصوری فر

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

داستان موفقیت آقای منصوری فر عزیز

 

با عرض سلام و خسته  باشید خدمت استاد عزیزم. قبل از هرچیزی می خواستم تشکر کنم بابت پشتیبانی ها، راهنمایی ها و متد آموزشی بسیار خوب و کاربردیتون.

 

من قبل از آشنا شدن با سایت دکتر زبان، کلاس های متعددی رو امتحان کردم و گذروندم و نرم افزارها و کتاب های متعددی رو تجربه کردم، اما هیچکدوم اونطور که باید و شاید نتیجه بخش نبودن و نتیجه مطلوبم رو نگرفتم و هر دفعه اعتماد به نفسم رو از دست می دادم. جوری که دیگه فکر می کردم مشکل از خودم هست و به هیچ عنوان و از هیچ طریقی انگلیسی یاد نخواهم گرفت.

 

ولی یک روز اتفاقی از طریق اینترنت با سایت بسیار خوب دکتر زبان آشنا شدم و از روزی که با این سایت آشنا شدم به این نتیجه رسیدم که نه تنها مشکل اصلی از خودم نبوده بلکه فقط نوع خواندن و یادگیریم اصولی نبوده. من حدود دو ماه هست که در دوره مکالمه فرمول یک شرکت کردم و به جرأت می تونم بگم که یکی از کاربردی ترین و نتیجه بخش ترین و حرفه ای ترین و کامل ترین مجموعه در زمینه آموزش چهار مهارت زبان انگلیسی هست. چون با خوندن این دوره روز به روز به پیشرفت خودم بیشتر ایمان میارم.

 

تلفظ و مکالمم خیلی بهتر شده. فیلم های زبان اصلی و موزیک های خارجی رو خیلی بهتر متوجه میشم و مطمئم که با خوندن و تموم کردن این دوره، تسلط بسیار خوبی روی چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی پیدا می کنم. من از مطالب و دروس این دوره بسیار راضی هستم و حتی اقوام و اطرافیان و دوستانم از پیشرفتم و موفقیتم در این مدت بسیار تعجب کرده اند.

 

همچنین نحوه پیگیری تیم پشتیبانی سایت دکتر زبان در مورد اجرای مطالب دوره مکالمه فرمول یک و اجرای تمرین ها و همچنین کیفیت پاسخگویی به سوالات بسیار عالی هست. من خودم از این پشتیبانی و کیفیت پاسخگویی به سوالات این دوره بسیار روحیه و انگیزه دوچندان می گیرم و به استاد عزیزم بابت تهیه و طراحی این دوره بسیار ارزشمند و عالی تبریک میگم.

 

بسیار متشکرم که دارین منو به یکی از بزرگترین آرزوهام یعنی یادگیری زبان انگلیسی می رسونید. به همه دوستانی که مثل من عاشق زبان انگلیسی هستن و دوست دارن فیلم های زبان اصلی رو ببینن و متوجه بشن و کتاب های داستان به زبان انگلیسی رو بخونن و متوجه بشن و همچنین مکالمه سلیس و روان با افراد انگلیسی زبان یا افرادی که در انگلیسی مهارت دارن داشته باشن، پیشنهاد می کنم که به دکتر زبان با تمام وجود اعتماد کنن و مطمئنم که نتیجه بسیار خوبی از این اعتماد می گیرن. ممنونم دکتر زبان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.