آقای مهندس طاهری – کارشناس ارشد مکانیک

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

داستان موفقیت جناب مهندس طاهری

 

سلام و عرض ادب و احترام دارم خدمت شما همراهان و اعضای خوب سایت دکتر زبان. طاهری، کارشناس ارشد مکانیک و کارشناس ارشد مدیریت و مدیر عامل یک شرکت پتروشیمی هستم.

 

نزدیک به یک سال پیش و بعد از چندین مرتبه سعی و تلاش متناوب برای یادگیری زبان و گذروندن چندین دوره خصوصی، حضوری، غیر حضوری و خودخوان آموز زبان، از طریق اپلیکیشن دکتر زبان و از طریق اون با سایت خوب و کاربردی دکتر زبان آشنا شدم. بعد از تحقیقات فراوان، در دوره مکالمه آنلاین فرمول یک ثبت نام کردم.

 

با توجه به مشغله کاری زیادی که دارم، بعد از حدود سه ماه همراهی با دوره، شاهد تغییرات مثبت و سریعی در توانایی های مکالمه و درک مطلبم در زبان انگلیسی هستم. به جرأت می تونم بگم که بخش عمده ای از این توانایی به واسطه همراهی استاد خوب این دوره و تلاش ها و پیگیری های مجدانه آقای دکتر اکبری و تیم پشتیبانی دکتر زبان هست.

 

چیزی که من رو در این دوره شگفت زده کرده، این هست که استاد دوره برای یادگیری دانشجویان بسیار پیگیر هستن که من کمتر جایی این رو دیدم. این دوره، دوره ای بسیار کاربردی و عملیاتی هست و به کسانی که می خوان واقع بینانه و عملیاتی زبان انگلیسی رو یاد بگیرن، توصیه می کنم که حتماً در این دوره شرکت کنن.

 

مطمئناً با به کارگیری توصیه هایی که استاد دوره دارن، به اون چیزی که آرزوی داشتنش رو دارن، خیلی سریع و کامل میرسن. با آرزوی موفقیت روزافزون آقای اکبری، استاد دوره و همه شما عزیزان عضو سایت دکتر زبان.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.