جناب آقای سلیمانی – قسمت دوم

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

سلام استاد امیدوارم که حالتون خوب باشه.خیلی سپاسگزارم از دوره سطح ۲ فرمول یک.

 

بسیار دوره جالب،مهیج و تاثیر گذاری بود.

 

بطوریکه الان من در پایان دوره بیش از ۷۰ درصد مطالب رو می بینم یاد گرفتم و اینقد علاقمند شدم که دوست دارم یکبار دیگه برای اینکه دوره رو مرور بکنم توی تعطیلات این کار رو انجام بدم.

 

من خواهشی که از شما داشتم این هستش که:

دو آزمون آخری که آزمون هفته ۱۱ و  هفته ۱۲ بود رو هم من انجام دادم من در نهایت دارم مهاجرت می کنم به کشور انگلستان و خیلی جالبه که در پیام قبلی هم بهتون گفتم در کالج های انگلستان شاید بشه گفت دقیقا همین مطالبی که شما بهش اشاره فرمودین تدریس میشه بخصوص در سطح لول 1 و لول 2

 

می خواستم ابن امکان آیا براتون وجود داره که مدرکی رو برای من صادر بفرمایید که بعد از اینکه من مهاجرت کردم به اونجا تو اون زمینه های مدارک انگلستان مثل لول 1 یا قبلش یا اگر صلاح می دونید بعدش هرچی که شما ترازشو بهتر می دونید از من در نظر بگیرید. اگر امکانش بود. بهر حال خیلی سپاسگزارم شما بیشتر از آنچه که هزینه دوره بود به ما آموزش دادید ما باید برای شما هدیه تهیه کنیم خیلی هم ممنونم از اینکه ایمیل فرموده بودید برای هدیه امیدوارم که همیشه سالم باشید و خداوند نگهدار شما اساتید دلسوز باشه و انشا الله که همینطور که الان موفق هستید موفقیت بیشتری رو کسب بفرمایید تا  افراد بیشتری هم آشنا بشن با انگلیسی واقعی.براتون آرزوی سلامتی شادی و موفقیت دارم.خدا نگهدارتون باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.