خانم دکتر سپهرنیا – دکترای ITM با گرایش BI

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

داستان موفقیت سرکار خانم سپهرنیای عزیزم

 

سلام عرض می کنم خدمت همه بزرگواران و علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی. من حدود یک ماه و نیم هست که با سایت دکتر زبان آشنا شدم. مدت ها بود که به ندرت شرایط مکالمه انگلیسی برام فراهم میشد و فقط در محیط آکادمیک دانشگاهی و در حد نگارش مقالات و مطالعات علمی روزمره بود.

 

در نتیجه به دنبال راه هایی برای تقویت مهارتم بودم که با کمترین زمان با اهدافم هم پوشانی داشته باشه. به این منظور کانال ها و سایت های بسیاری رو بازدید کردم که البته بعضاً از محتوای خوبی برخوردار بودن؛ اما برنامه هدفمندی که انگیزه لازم رو در من ایجاد کنه و بتونه فقط در حیطه لازم منو به هدفم برسونه پیدا نمی کردم. تا این که با سایت دکتر زبان آشنا شدم.

 

جناب استاد اکبری بسیار هدفمند درس های دوره رو طراحی کردن و افراد می تونن بسیار منعطف از دوره استفاده کنن. دریافت هایی که تو این مدت از سیستم دکتر زبان داشتم خدمتتون عرضه می کنم تا شاید تجربیات من برای شما مؤثر باشه:

یکی از مهم ترین نکات تمایز یادگیری در سیستم دکتر زبان این هست که دانشجو پس از ورود و دریافت محتوا، اصلاً به حال خودش رها نمیشه.  من مدام تحت پشتیبانی تیم قوی دکتر زبان بودم و هستم.

 

نکته دوم این که رفع اشکالات و ابهامات مستقیماً توسط جناب استاد انجام میشه. اسپیکینگ ، رایتینگ و تمام تمرین هایی که استاد در این زمینه میدن، مستقیماً توسط خود ایشون بررسی میشه و این خیلی عالی هست. در هر ساعت از شبانه روز از طریق کانال تلگرام یا ایمیل رفع اشکال انجام میشه.

 

نکته سوم این که پاسخگویی سیستم از یک ثانیه تا یک ربع هست و این برای من خیلی ارزشمند هست.

 

نکته چهارم، دریافت کارنامه هفتگی هست که بازخوردی از عملکرد در هفته به فرد ارائه میشه. نکته بسیار با اهمیت دیگه در یادگیری الکترونیکی و به خصوص در رابطه با مکالمه زبان انگلیسی که مهم هست، تعاملی بودن یادگیری هست که در سیستم دکتر زبان این مساله به خوبی انجام میشه.

 

در نهایت بسیار سپاسگزارم که این فرصت به من داده شد تا بتونم تجربیات خودم رو با شما عزیزان به اشتراک بگذارم. ضمن سپاس از جناب آقای دکتر و تیم قوی دکتر زبان، برای ایشون و همینطور شما عزیزان آرزوی موفقیت روزافرون دارم. روزگار به کام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.