زهرا هاشمی قهرمان تیراندازی جهان – چین و روسیه 2012

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

داستان موفقیت سرکار خانم زهرا هاشمی عزیز

 

با سلام خدمت دوستداران عزیز سایت دکتر زبان. زهرا هاشمی هستم. حدود یک ماه هست که با دکتر زبان آشنا شدم و از این بابت واقعاً خوشحالم. مدت ها بود که به شدت دنبال یادگیری زبان انگلیسی بودم.

 

چون علاقه زیادی به فیلم های انگلیسی زبان دارم، حسرت می خوردم که چرا نمی تونم متوجه شم و یا در سفرهای خارجی که داشتم، می تونستم خیلی دوستای بین المللی انگلیسی زبان داشته باشم که متأسفانه با هیچکدوم نتونستم ارتباط برقرار کنم و این هم برام یه حسرت دیگه بود. هر بار که از یک سفر برمی گشتم به این فکر می کردم که حتماً زبان رو یاد بگیرم و در یک آموزشگاه ثبت نام می کردم ولی واقعاً تو این سال ها هیچ فایده ای نداشت.

 

یعنی همون چهارتا کلمه ای هم که بلد بودم، از اطلاعات عمومی خودم و فیلم هایی بود که نگاه می کردم. حتی این اواخر در کلاس های خصوصی ثبت نام کرده بودم اما از اون کلاس ها هم با این که هزینه بالایی داشتن، نتیجه ای نگرفتم. عاجزانه در اینترنت دنبال راهکاری بودم تا خودم یادگیری زبان رو شروع کنم تا این که خیلی اتفاقی با سایت دکتر زبان آشنا شدم.

 

به نظرم سایت جالبی اومد. تک تک مطالب سایت رو خوندم و با خودم گفتم و تصمیم گرفتم این روش رو هم امتحان کنم. با آقای دکتر تماس گرفتم، از طریق ایشون مشاوره شدم.

 

خیلی از سیستم یادگیریشون خوشم اومد، توی آزمونشون شرکت کردم و استارت رو زدم و به جرأت می تونم بگم حتی درصدی از پیشرفتی که تو این یک ماه داشتم رو در تمام این سال ها نداشتم و الان می فهمم زبان و علاقه مندی به زبان یعنی چی. به همه دوستانی که مثل من واقعاً آرزو دارن که یه روزی بتونن به زبان انگلیسی صحبت کنن و لذت ببرن، پیشنهاد می کنم حتماً این سیستم رو تجربه کنن. مطمئن باشین ضرری نداره و حرف آخرم اینه که میگم ممنونم دکتر زبان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.