سرکار خانم معصومه

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

داستان موفقیت سرکار خانم معصومه عزیز

 

به نام خدا

 

من یکی از زبان آموزان دوره مکالمه آنلاین فرمول یک هستم. از خیلی وقت پیش احساس می کردم که به یادگیری زبان نیاز دارم اما به دلیل مشغله شغلی، هیچوقت فرصت حضور در کلاس رو نداشتم. بنابراین به دنبال دوره های مجازی و آنلاین بودم و دوره های مختلفی رو خریداری کردم؛ اما محتوای جالب و جذابی نداشتن و یا مرجعی برای پیگیری آموزش های من نبود تا تکالیفم رو تحویل بدم.

 

در نتیجه به هدفی که داشتم نرسیدم. تا این که خیلی اتفاقی و وقتی داشتم راجع به موضوعی تحقیق می کردم، وارد سایت دکتر زبان شدم و مقالات متنوع و کاربردی موجود در سایت رو مطالعه کردم و با دوره مکالمه آنلاین فرمول یک آشنا شدم. این دوره چند مزیت داره: اول این که مطالب بسیار جامع، کامل، جذاب و جالب هستند و مکالمه هایی وجود داره که شاید در دوره های دیگه خیلی کم شاهد اون هستیم.

 

از طرفی باید تکالیف رو انجام و تحویل مدرس دوره آقای اکبری بدیم و ایشون هم خیلی با حوصله و آرامش به اون ها پاسخ میدن و اگه ایرادی داشته باشه اون رو رفع می کنن و به زبان آموز انگیزه می دن که کار رو با جدیت و تمرین ادامه بده و با پیگیری های ایشون و تیم پشتیبانیشون آدم برای ادامه کار انگیزه می گیره. آزمون ها، وبینارها و چالش هایی که در دوره مطرح میشه، این دوره رو به یک دوره جامع و کامل تبدیل کرده و برای افرادی که مشغله شغلی دارن ولی مصمم به یادگیری زبان هستن،

 

دوره واقعاً بسیار خوب و کاملی هست. این دوره رو به همه کسانی که در وضعیت مشابه من هستن توصیه می کنم. البته تمرین و ممارست خود زبان آموز یه نکته مهمه که نباید فراموش بشه. خیلی ممنونم. خدانگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.