سرکار خانم مونا

زبان آموز دوره مکالمه آنلاین فرمول 1

داستان موفقیت مونای عزیزم

 

هرکسی تو زندگیش یه سری رویاها و آرزوهایی تو ذهنش داره که رسیدن بهشون رو خیلی سخت یا غیر ممکن می دونه. برای همین اون رویا یا آرزو رو همیشه به عقب میندازه و چون فکر می کنه رسیدن بهش ممکن نیست، ازش فاصله می گیره.

 

برای من یادگیری زبان یکی از همین آرزوها بود. سال ها بود که دوست داشتم زبان بخونم، ازش استفاده کنم، فیلم ببینم، توانایی مکالمم رو بالا ببرم. اما به خاطر ترس از شکست و این به نتیجه دلخواه نرسم، مدام از این آرزو فاصله گرفتم تا این که با مجموعه دکتر زبان آشنا شدم. حدود دو سال کم و بیش از مطالبشون استفاده کردم اما بعد از دیدن نتایج سایر زبان آموزها تصمیم گرفتم که تو این دوره شرکت کنم.

 

سال 98 برای من شروع خوبی بود. در اولین فرصت پیش ثبت نام و یادگیری رو شروع کردم. روزهای اول شروع ترم خیلی هیجان زده بودم زیرا روش درست و اصولی باعث میشد که ترغیب بشم و با انگیزه ادامه بدم. یکی از تردیدهایی که قبل از ثبت نام در این دوره داشتم این بود که فکر می کردم برای یادگیری زبان حتماً باید جزوه و کتاب پیشم باشه تا بتونم خوب یاد بگیرم؛ اما بعد از این که چندتا درس رو گرفتم، متوجه شدم که این طور نیست و یادگیری آنلاین با لپ تاپ یا موبایل خیلی لذت بخش هست.

 

حجم درس ها به میزان استاندارد طراحی شده که باعث میشه زیاد خسته نشیم. نکات درس ها آنقدر جذاب و شیرین هستن که باعث ترغیب شما به یادگیری میشه. هیچوقت هیجان یادگیری زبان در روزهای اول رو فراموش نمی کنم. من از سطح یک شروع کردم و قدم به قدم که پیش می رفتم، درس ها به صورت مرتب و طبقه بندی شده و متناسب با سطح فرستاده می شدن. بعد از مدتی متوجه شدم که یادگیری زبان با این روش خیلی شیرین تر از چیزیه که فکر می کردم.

 

با این که اواسط دوره کمی عقب مونده بودم، اما با حمایت ها و پشتیبانی های جدی و پیگیری هایی که مجموعه دکتر زبان داشتن، دوباره با انگیزه ادامه دادم و این یکی از ویژگی های مثبت دوره بود که این قدر حمایت می کنن و مصرانه می خوان که زبان آموز درسش رو ادامه بده.

 

این که درس ها رو یکباره نمیدن و زبان آموز رو ترک نمی کنن، یک ویژگی مثبت این دوره هست. خود استاد تمام تمریناتی که می فرستیم رو چک می کنن و انگیزه و انرژی که از گروه و خود استاد می گیریم، واقعاً مثال زدنی و فوق العاده است. وبینارها، از دیگر نکات مثبت این دوره بودن که در بهتر شدن مکالمه بسیار تأثیر گذار بودن. در آخر می گم که تردید رو کنار بگذارید و برای یادگیری زبان شیوه درست رو انتخاب کنید.

 

بدون این که وقت و هزینتون رو در کلاس های مختلف هدر بدید و بخواین روش های مختلفی رو تست کنید تا به یک نتیجه برسید، اون روش و راهی که بقیه از اون نتیجه گرفتن هم می تونه برای شما مفید باشه. اگر تلاش کنید و به همین روشی که طراحی شده عمل کنید و فقط درس ها رو روی هم انبار نکنید، مطمئن باشید که دکتر زبان قدم به قدم در کنار شماست. با آرزوی موفقیت برای شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.