یادگیری زبان انگلیسی با ۹ اپلیکیشن فوق العاده موبایل

امروزه می توانید برای هر آنچه تصورش را بکنید هزاران اپلیکیشن از اپل گرفته تا اندروید و بلک بری پیدا کنید. آمار دانلود میلیونی این دسته اندرویدها به شدت تکان دهنده است. اپلیکیشین های موبایلی ویژه یادگیری زبان انگلیسی نیز سهم بزرگی از این بازار را به خود اختصاص داده اند. در عین حال کاربران گوشی های هوشمند در سراسر دنیا روز به روز در حال اضافه شدن هستند.

 

  • فقط در آمریکا نیمی از نوجوانان از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. (منبع)
  • در آمریکا ۵۰% کاربران موبایل های هوشمند تمایل به دانلود اپلیکیشین دارند. (منبع)
  • هر ماه میلیونها اپلیکیشن در سراسر دنیا تولید می شود. (منبع)

 

از مزایای اپلیکیشن ها می توان به راحت بودن، تاثیرگذار بودن و جذاب بودنشان برای کاربران اشاره کرد. در ادامه به معرفی ۹ اپلیکیشن فوق العاده یادگیری زبان انگلیسی بر روی موبایل می پردازیم.

 

۱. Busuu
این  اپلیکیشن با بیش از ۳۰۰۰ لغت و اصطلاح دارای بخشهای جامع لغت و آزمون می باشد. این اپلیکیشین از سطوح مبتدی تا پیشرفته را شامل میگردد و می توان آنرا بر روی آیفون و اندروید نصب کرد. ( ۲۰ درس نخست این افزونه رایگان و مابقی دروس پولی هستند.)

یادگیری زبان انگلیسی با ۹ اپلیکیشن فوق العاده موبایل

 

۲.  SpeakingPal English Tutor
این افزونه جذاب شامل آموزشهای کوتاه پنج دقیقه ای بوده و آموزش های  آن به صورت تعاملی می باشد.

یادگیری زبان انگلیسی با ۹ اپلیکیشن فوق العاده موبایل 

 

۳.  Voxy
این افزونه موضوعات متعددی مثل اخبار، داستان، آموزش زبان و نیز آزمونک های جذاب  را شامل می شود. این افزونه را می توانید برای آیفون و اندروید به صورت رایگان دانلود کنید.


یادگیری زبان انگلیسی با ۹ اپلیکیشن فوق العاده موبایل

۴.  MyWordBook
این اپلیکیشن با همکاری مشترک سفارت بریتانیا و انتشارات دانشگاه کمبریج طراحی شده و با استفاده از مجموعه ای از فلش کارتهای فوق العاده جذاب به آموزش زبان انگلیسی می پردازد. با مراجعه  به دیکشنری کمبریج می توان بسته های  لغت بیشتری را دانلود نمود. این افزونه برای هم آیفون و هم اندروید موجود است.

 

 

۵. Conversation English
این اپلیکیشن دارای ۲۰ درس ویدیویی است و به زبان آموزان این امکان را می دهد تا پس از مطالعه یک مکالمه به سوالات مربوط به آن پاسخ گفته و به حل تعداد زیادی تمرین بپردازند. این اپلیکیشن را به علاقه مندان منحصرا مکالمه توصیه میکنیم.

 

 

۶. English Grammar in Use Tests
این افزونه محصول دانشگاه کمبریج ومبتنی بر مجموعه کتابهای پرفروش Grammar in Use  می باشد. فراگیران می توانند دستور زبان انگلیسی را در قالب مجموعه ای از آزمونهای بازی گونه تمرین کنند.

 

یادگیری زبان انگلیسی با ۹ اپلیکیشن فوق العاده موبایل

 

۷. IELTS Master Vocabulary Guide
این افزونه برای متقاضیان آزمون آیلتس یکی از بهترین گزینه های ممکن می باشد. نسخه های این اپلیکیشن همچنین  برای iTunes، TOEIC ، TOEFL و …  قابل دانلود می باشد.

 

 

۸. Cambridge Advanced Learners’ Dictionary
اگرچه این اپلیکیشن رایگان نیست اما در مقایسه با بسیاری از افزونه های مشابه و رایگان از قابلیت های به مراتب بیشتری برخوردار است. با خرید این اپلیکیشن مطمئن باشید که پول خود را دور نمی ریزید.

 

 

۹. Oxford Deluxe Dictionary and Thesaurus of English
این افزونه در مقایسه با افزونه های مشابه خود از بالاترین قیمت برخوردار است. با این افزونه می توانید دیکشنری کامل آکسفورد و تیسارس را همراه با امکان صوتی در اختیار داشته باشید. اگر از جابجا کردن دیکشنری های حجیم کلافه شده اید قطعا این اپلیکیشن برای شماست.

یادگیری زبان انگلیسی با ۹ اپلیکیشن فوق العاده موبایل

 

تمامی اپلیکیشن های معرفی‌شده مشتی بود از خروارها اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی که روزبه‌روز بر تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود. بنابراین شما دوست عزیز اگر اپلیکیشنی را امتحان کرده‌اید و فکر می‌کنید از اپلیکیشن های فوق بهتر است لطفاً با ما به اشتراک بگذارید تا در همین صفحه معرفی کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.